Du kan finde svar på de fleste spørgsmål på siderne ”kom godt i gang” og Sprøgsmål & svar” – Men har du alligevel brug for support til installation eller oplever du tekniske udfordringer, står vi klar til at yde support efter følgende retningslinjer:

  • Du har 30 dages gratis telefon support – vi kan hjælpe med svar på spørgsmål til installation af hardware og software som er leveret fra os
  • Har du brug for support efter de 30 dage – er vi stadig klar ved telefonerne og tilbyder dig telefonsupport som afregnes efter medgået tid (se priserne nedenfor)
  • Har du brug for at en tekniker kommer ud til dig på servicebesøg, afregnes dette efter medgået tid (se priserne nedenfor)

Priser på service og support:

  • Telefon support afregnes efter medgået tid til kr. 895,00 pr. time + moms (minimum afregning er 15 minutter)
  • Tekniker- og servicebesøg på jeres adresse afregnes efter medgået tid til kr. 895,00 pr. time + moms og kørsel.

Du kan tegne en serviceaftale der giver fuld adgang til service og support (send en mail til support@idonline.dk og få et tilbud).

Brug for hjælp?

Har du spørgsmål til kortprinter eller løsninger? Ring eller skriv til os, og lad os sammen gennemgå mulighederne.

Vi træffes bedst i dagtimerne mellem kl 09.00 – 16.00. Email-henvendelser besvarer vi hurtigst muligt og senest inden for 24 timer.